Oznamy
Samospráva > Archív
Aktuality
Výbor Lesného a pasienkového urbárskeho pozemkového spoločenstva v Sačurove Vás, ako podielnika na spoločnej nehnuteľnosti - urbárskych lesoch v k. ú. Banské, pozýva na zasadnutie zhromaždenia, ktoré sa uskutoční dňa
12. augusta 2021 /štvrtok/ o 16.00 hod. v kultúrnom dome v Sačurove.
****************
Vašu registráciu si overte po 5 minútach na tomto odkaze
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
16. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 25. júna 2021 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Úprava rozpočtu ZŠ a Obce.
7. a) Návrh záverečného účtu obce za rok 2020 a správa audítora.
b) Stanovisko hlavného kontrolóra k návrhu záverečného účtu za rok 2020.
8. a) Plán zasadnutí obecného zastupiteľstva na II. polrok 2021.
b) Plány zasadnutí komisií obecného zastupiteľstva na II. polrok 2021.
9. Plán kontrolnej činnosti na II. polrok 2021 .
10. Schválenie PHSR obce Sačurov 2021 – 2027.
11. Rôzne.
12. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
***
***
Do 31.5.2021 prebieha PRIESKUM SPOKOJNOSTI V NAŠEJ OBCI.
Prosíme o vyplnenie.
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
15. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 06. mája 2021 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Návrh textov, ktoré budú zaznamenané v kronike obce za rok 2020.
/ p. K. Kulíková
7. Voľba hlavného kontrolóra Obce Sačurov.
8. Výsledky inventarizácie k 31.12.2020.
9. Rôzne.
10. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
OZNAM
Testovanie v našej obci sa uskutoční :
PIATOK 30.04.2021 v čase : 15.00 – 20.00 hod.
Čakaciu dobu si môžete overiť na web kamere obce cez youtube – Sačurov.
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
mimoriadne zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 29. apríla 2021 o 18:30 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Prerokovanie, úprava a schválenie rozpočtu ZŠ a rozpočtu obce k 31.03.2021.
4. Rôzne.
5. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
***
OZNAM
Čipovanie smetných nádob na tuhý komunálny odpad sa uskutoční v pondelok 29.3.2021 a utorok 30.3.2021 v čase od 7.00 hod. ráno. Poprosíme Vás, aby ste svoje smetné nádoby vyložili pred oplotenie Vášho rodinného domu.
Ďakujeme za pochopenie.
***
OZNAM
Testovanie v našej obci sa uskutoční sobotu dňa 20.03.2021 v čase
8.00 – 13.00 hod.
Čakaciu dobu si môžete overiť na web kamere obce cez youtube – Sačurov.
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
14. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 11. marca 2021 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Správa o hospodárení ŠK Sačurov za rok 2020. / kontrolórka obce /
7. Správa o kontrolnej činnosti za roku 2020. / kontrolórka obce /
8. a, vyhlásenie voľby hlavného kontrolóra Obce Sačurov.
b, spôsob vykonania voľby a náležitosti písomnej prihlášky hlavného kontrolóra
9. Novelizácia VZN č. 1/2016 - určenie termínu zápisu žiakov do 1. ročníka v šk. roku 2021/2022.
10. Prerokovanie platnosti VZN č. 2 / 2015 o určení výšky dotácie na prevádzku a mzdy na žiaka základnej umeleckej školy, poslucháča jazykovej školy a dieťa MŠ a školských zariadení so sídlom na území obce Sačurov.
11. Správa o výsledkoch hospodárenia ZŠ za rok 2020.
12. Úprava rozpočtu ZŠ k 31.1.2021.
13. Rôzne
14. Záver
Peter Barát
starosta obce
***
Dnes, v deň významného sviatku všetkých žien, sme sa zobudili do nádherného slnečného rána. Blahoželám k Medzinárodnému dňu žien všetkým ženám, mamičkám, babičkám a najmä naším ženám z našej obce Sačurov! Prajem Vám príjemné prežitie dnešného dňa, veľa šťastia, zdravia a lásky! Symbolicky Vám darujem poslov jari a to kytičku kvetov.
Peter Barát, starosta obce
***
OZNAM
Testovanie v našej obci sa uskutoční
sobotu dňa 6.3.2021 v čase : 8.00 – 13.00 hod.
Čakaciu dobu si môžete overiť na web kamere obce cez youtube – Sačurov.
***
OZNAM
Beh SAČUROVSKÁ 15-ka
sa uskutoční v zmenenom termíne a to
19.09.2021.
***
Počas mimoriadnej situácie v rómskej osade v našej obci
Ďakujeme:
Počas mimoriadnej situácie v rómskej osade v našej obci
Ďakujeme:
- Pracovníkom Komunitného centra, ktoré v obci pôsobia v rámci národného projektu Komunitné služby v mestách a obciach s prítomnosťou MRK II. Fáza
- Asistentke projektu Podpory zdravia v rámci národného projektu Zdravé regióny
- Úrad splnomocnenkyne Vlády SR pre rómske komunity
- Potravinovej banke Slovenska
- Občianskym združeniam z Prešova Podaj Ďalej a MyMami
- Firme Happy Baby
- Nadácii LDS Charities z USA
- Petrovi Pollákovi, europoslancovi ( podporil v sume 1000€ nákup palivového dreva)
- Policajnému zboru Vranov nad Topľou
- Ozbrojeným silám ( 22. mechanizovaný prápor Michalovce)
- apoštolskej cirkvi z Podskalky v Humennom
- všetkým zdravotníkom a administratívnym pracovníkom pri testovaní
- dobrovoľným hasičom z našej obce
- zamestnancom obecného úradu
- Ostatným súkromným darcom ktorí prispeli akýmkoľvek spôsobom
***
Čo sa zmenilo pri nakladaní s komunálnym odpadom a drobným stavebným odpadom od 1.1.2021 v našej obci oproti roku 2020:
Zber a vývoz smetných nádob s komunálnym odpadom bude zabezpečovať spoločnosť KOSIT a.s.
- Na nádoby na zmesový komunálny odpad ZKO ( čierne plastové nádoby alebo plechové nádoby ) bude do konca januára 2021 nainštalovaný čip, na základe ktorého sa bude robiť evidencia vývozu a evidencia váhy vyvezeného odpadu.
- Nádoby bez čipov nebudú vyvezené !
- K inštalácii čipov bude treba nádobu na ZKO v určený termín, ktorý bude ohlásený obecným rozhlasom a na WEB stránke obce , vystaviť pred oplotenie domácnosti. Po inštalácii čipu bude každá nádoba označená nálepkou s nápisom Kosit.
- Zberové vozidlo spoločnosti Kosit, a.s. má na ramenách, ktoré zdvíhajú nádobu váhu, ktorá odváži každú nádobu a váhu vyvezeného odpadu prostredníctvom SMART technológie a čipu na nádobe zaeviduje do odpadového konta domácnosti.
- Takto vyzbierané údaje v tomto kalendárnom roku 2021 budú východiskom pri výpočte poplatku za 1Kg na občana a konkrétnu domácnosť.
- Následne spustením tohto spôsobu zberu zmesového komunálneho odpadu (od 1.1.2022) , bude každá domácnosť platiť poplatok za 1 kg odpadu čo znamená, že čím viac budete triediť odpad ( sklo, plasty, papier, kovy, tetrapaky, biologický odpad, baterky a textil ) tým menej budete platiť za odvoz a likvidáciu zmesového komunálneho odpadu, ktorý sa už nedá separovať. Za zber triedeného odpadu ( skla, plastov, papiera, tetrapakov a kovov ) obyvatelia naplatia žiaden poplatok a tento zber je poskytovaný ZDARMA
- Likvidácia biologického odpadu a kuchynského odpadu je zabezpečená kompostérom, ktorý bol dodaný do každej domácnosti v našej obci.
PRETO VÁS ŽIADAME TRIEDIŤ ČO NAJVIAC.
Ďakujem za pochopenie
***
***
Milí spoluobčania,
Do Nového roka prosím prijmite želanie pevného zdravia, pokoja a harmónie, nech sa môžete dlho tešiť z prítomnosti Vašich najbližších.
Rozdávajme okolo seba dobrú náladu, usilujme sa prekonať zlo dobrom, zachovávajme úctu, vážme si jeden druhého a správajme sa tak, aby sme mohli byť hrdí na seba, na svoju obec.
V mene svojom, ako aj v mene pracovníkov obecného úradu Vám prajem šťastný nový rok. Veľa zdravia, lásky, energie, síl a úspechov. Spoločne si vytvárajme pohodu v rodinách, v susedských vzťahoch a medzi ľuďmi navzájom.
Ďakujem, Peter Barát , starosta obce
***
Oznamujeme Vám, že Obecný úrad v Sačurove bude v Pondelok a Utorok otvorený v čase od 7.00 do 12:00hod.
***
***
PREVÁDZKOVÁ DOBA ODBERNÉHO MIESTA VO VRANOVE NAD TOPĽOU
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
13. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 18. decembra 2020 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie.
6. a) Plán práce obecného zastupiteľstva na I. polrok 2021.
b) Plány práce komisií obecného zastupiteľstva na I. polrok 2021.
7. Plán kontrolnej činnosti na I. polrok 2021.
8. Úprava rozpočtu obce a ZŠ.
9. a) Návrh rozpočtu obce a programového rozpočtu obce na rok 2021 - 2023.
b) Stanovisko kontrolórky obce k rozpočtu na rok 2021.
10. Informácia starostu obce o dosiahnutých výsledkoch obce za rok 2020.
11. Rôzne.
12. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
12. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 26. novembra 2020 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Úprava rozpočtu ZŠ a obce k 30.11.2020.
. 7. a) Zhodnotenie stavu poplatkov za dane z pozemkov a stavieb v roku 2020,
úprava výšky poplatkov na rok 2021 / ekonómka obce /.
b) Zhodnotenie stavu poplatkov za stočné v roku 2020, úprava výšky poplatku na
rok 2021 / ekonómka obce /.
c) Zhodnotenie stavu poplatkov za komunálny odpad v roku 2020, úprava výšky
poplatku na rok 2021 / ekonómka obce /.
8. Novelizácia VZN č.4/2011.
9. Novelizácia VZN č.1/2018.
10. Návrh rozpočtu obce na rok 2021 a programového rozpočtu na roky
2021/2022/ 2023.
11. Rôzne.
12. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
Správne konanie - výrub stromov Sečovská Polianka
***
MIMORIADNY ZBER ELEKTROODPADU 13.11.2020 o 8:30
***
OZNAM
Druhé kolo testovania na COVID 19 počas tohto víkendu sa koná od
8.00 hod do 20.00 hod.
Na testovanie prichádzajte (ak je to možné) podľa ulíc, ako v prvom kole.
Ďakujeme za pochopenie
***
Celoplošné testovanie obyvateľov v obci SAČUROV
Miesto testovania: Kultúrny dom
Dátum testovania: sobota 31.10.2020 a nedeľa 1.11.2020
Čas testovania: 07:00 hod – 12:00 hod
12:00 hod – 13:00 hod prestávka
13:00 hod – 17:30 hod
17:30 hod – 18:00 hod prestávka
18:00 hod – 21:30 hod
Čo si treba k testovaniu doniesť:
Občania od 15 rokov: občiansky preukaz
Občania od 10 – 15 rokov: kartičku poistenca
Všetci občania : svoje telefónne číslo mobil alebo pevná linka (telefónne číslo je potrebné nahlásiť pri registrácii spolu s občianskym preukazom )
Odporúčania k organizácii testovania:
Prosíme občanov ak je to možné, aby prichádzali podľa ulíc :
31.10.2020 od 07:00 hod do 12:00 hod – Dlhá , Jarková
od 13:00 hod do 21:30 hod - Staničná , Osloboditeľov, Dargovská ,
Školská , Krátka, Lesná
01.11.2020 od 07:00 hod do 12:00 hod – Družstevná , Záhradná , Topľanská
od 13:00 hod do 21:30 hod – Dávidovská
Prosíme všetkých obyvateľov, aby sa snažili dodržať odporúčané dni a časy, čím chceme predísť dlhej čakacej dobe pred odberným miestom. Ak Vám odporúčaný čas nevyhovuje pre pracovné povinnosti, môžete prísť na testovanie v iný čas a iný deň.
Počas testovacích dní bude k dispozícii telefónne číslo 0915 735 180, na ktorom si budete môcť overiť čakaciu dobu na testovacom mieste v našej obci. „ ČASY SÚ ORIENTAČNÉ !!! “
***
Úradne hodiny Úradov práce, sociálnych vecí a rodiny sú v termíne od 28.10.2020 do odvolania ZRUŠENÉ
V nadväznosti na vyhlásenie núdzového stavu v Slovenskej republike vládou Slovenskej republiky z dôvodu pandémie ochorenia COVID-19 a uznesenie vlády SR č. 678 z 22. októbra 2020 k návrhu na rozšírenie opatrení v rámci vyhláseného núdzového stavu podľa čl. 5 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov vyhláseného uznesením vlády Slovenskej republiky č. 587 z 30. septembra 2020 Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny v termíne od 28.10.2020 do odvolania ruší úradné hodiny a kontakty na úradoch práce.
Žiadame klientov Úradov práce, sociálnych vecí a rodiny, aby dôkladne zvážili osobnú návštevu úradov a na komunikáciu využívali email, telefonický kontakt a poštové služby.
Ak sa klient rozhodne doručiť písomné doklady (žiadosti, dohody, atď.) osobne, úrad ich preberie v priestoroch recepcie.
Na základe uvedeného Vás žiadame o informovanie svojich občanov o :
- Zrušení všetkých kontaktov na Úrade práce, sociálnych vecí a rodiny a zrušení úradných hodín do odvolania.
***
Zdravotníci a dobrovoľníci, ktorí chcú pomáhať pri plošnom testovaní obyvateľov sa musia registrovať cez formulár na tejto stránke:
***
Ďalšie dokumenty pod tlačítkom Informácie COVID-19
***
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
11. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 10. septembra 2020 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. a) Správa o výchovno – vzdelávacej činností v školskom roku 2019/2020 ZŠ
v Sačurove.
b) Organizačné zabezpečenie výchovno- vzdelávacieho procesu v školskom roku
2020 /2021 na ZŠ v Sačurove / riaditeľka ZŠ /.
7. a) Správa o výchovno – vzdelávacej činností v školskom roku 2019/2020 MŠ Sačurov.
b) Organizačné zabezpečenie výchovno- vzdelávacieho procesu v školskom roku
2020 /2021 v MŠ v Sačurove / riaditeľka MŠ /.
8. Plnenie a úprava rozpočtu ZŠ a obce k 31.8. 2020.
9. Príprava inventarizácie obecného majetku k 30.11.2020 – určenie pracovných
komisií / p. Peter Barát - starosta obce /.
10. Prerokovanie VZN 3/2015 a dodatku č.1 k danému VZN.
11. Organizačné zabezpečenie XXV. ročníka ,, Sačurovskej 15“ a XIV. Ročníka
Memoriálu H. Slukovej. / starosta obce P. Barát /
12. Rôzne
13. Záver
Peter Barát
starosta obce
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
mimoriadne zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 24. júla 2020 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Prerokovanie odkúpenia parciel reg. „C“ č. 835 a „C“ č. 836 na LV 73 a taktiež
rodinný dom na ul. Dargovskej so súpisným číslom 335/20 postavený na parcele č.835.
Všetko o celkovej rozlohe 1879 m2.
4. Rôzne.
5. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
***
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
10. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 25. júna 2020 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Úprava rozpočtu Obce k 30.6.2020
7. a) Plán zasadnutí obecného zastupiteľstva na II. polrok 2020.
b) Plány zasadnutí komisií obecného zastupiteľstva na II. polrok 2020.
8. Plán kontrolnej činnosti na II. polrok 2020 .
9. a) Návrh záverečného účtu obce za rok 2019 a správa audítora.
b) Stanovisko hlavného kontrolóra k návrhu záverečného účtu za rok 2019.
10. Rôzne.
11. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
POZVÁNKA - LESNÉ A PASIENKOVÉ SPOLOČENSTVO
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
9. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 19. mája 2020 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Plnenie rozpočtu a úprava rozpočtu ZŠ k 30.4.2020
7. Plnenie rozpočtu a úprava rozpočtu obce k 30.4.2020 / predseda FK a SOM ,
p. Chomjaková /
8. Návrh textov, ktoré budú zaznamenané v kronike obce za rok 2019
/ p. K. Kulíková
9. Rôzne.
10. Záver.
***
BUS – CESTOVNÝ PORIADOK
Od 1. mája na území Prešovského samosprávneho kraja budú dopravcovia SAD Prešov, SAD Humenné, SAD Poprad, BUS Karpaty premávať podľa cestovných poriadkov platných pre školské prázdniny.
Autobusy budú jazdiť ako počas školských prázdnin. Ponuka spojov sa zvýši oproti aktuálnemu stavu. Prázdninové cestovné poriadky sú vytvorené na základe reálnych potrieb občanov.
***
DEŇ MATIEK
Deň matiek je špeciálny čas povedať našim mamám ako ich máme radi, čo pre nás znamenajú a vyjadriť im našu vďačnosť za všetko, čo pre nás urobili!
Ďakujeme všetkým mamách za ich lásku a obetavosť a na príhovor našej Nebeskej Mamy im vyprosujeme, aby boli vždy naplnené dobrom, radosťou, nádejou, a aby vždy prinášali život, život fyzický aj duchovný!
Krásny deň matiek! ♥
***
Vážený spoluobčania.
Aj napriek nie veľmi priaznivej situácií, nesmieme zabúdať na blížiace sa Veľkonočné sviatky. Majme teda veľa sily a trpezlivosti v tejto ťažkej dobe.
Prajem Vám všetkým príjemné a pohodové prežitie, aj keď možno trochu iných Veľkonočných sviatkov.
S pozdravom Váš starosta Peter Barát.
***
OZNAM PRE CESTUJÚCICH
Vláda SR a Ústredný krízový štáb zaviedli opatrenia smerujúce k zastaveniu, resp. spomaleniu šírenia vírusu. Zvýšená mobilita obyvateľstva je v tomto čase nežiaduca a pohyb má byť obmedzený len na nevyhnutné cesty.
Z toho dôvodu, Prešovský samosprávny kraj
n a r i a d i l
prerušiť zabezpečovanie dopravy na jeho území v dátume od 10.4.2020 do 13.4.2020 (t.j. piatok, sobota, nedeľa, pondelok), počas trvania Veľkonočných sviatkov.
***
Informácie pre dôchodcov
***
Oznamujeme že, každý občan Sačurova si môže prísť vyzdvihnúť rúško na obecný úrad
***
***
Usmernenie hlavného hygienika 5. aktualizácia
***
Vážení spoluobčania,
z dôvodu zamedzenia šírenia koronavírusu (COVID-19) a v zmysle záverov ústredného krízového
štábu zo dňa 15. marca 2020 prijímame nasledovné opatrenia :
Na území našej obce:
1. Zatvorené : základná škola, materská škola, pohostinstvá, textil, kvety, ale taktiež aj sociálne, kultúrne a športové zariadenia.
2. Obecný úrad bude pracovať v obmedzenom režime. V nutných prípadoch je pre verejnosť úrad otvorený v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod. V ostatných prípadoch Vaše dotazy, žiadosti a požiadavky
máte povinnosť v prvom rade vybavovať telefonicky na čísle:
057/4497277
prípadne elektronicky e-mailom – obec@sacurov.sk
Prosíme Vás, aby ste dôsledne dodržiavali nariadené opatrenia a vo vlastnom záujme obmedzili svoj pohyb na verejnosti a zbytočne nevystavovali seba ale aj iných riziku šírenia nákazy.
Upozorňujeme a vyzývame všetkých občanov, ktorí sa vracajú z iných štátov, aby dodržiavali prísnu
karanténu a zdržiavali sa len vo svojich príbytkoch.
Nerešpektovanie vyššie uvedených opatrení má obec povinnosť nahlásiť policajnému zboru a regionálnemu
úradu verejného zdravotníctva. Tento zákaz platí až do odvolania
***
Preventívne opatrenia na zamedzenie šírenia nového koranovírusu v Slovenskej republiky
Verejná vyhláška v súvislosti s COVID – 19 - izolácia v domácom prostredí
Verejná vyhláška v súvislosti s COVID – 19 - zákaz hromadných podujatí
Usmernenie hlavného hygienika
***
Pozývame Vás na oslavu
MEDZINÁRODNÉHO DŇA ŽIEN
v nedeľu 8. marca 2020 o 15.00 hod. v Kultúrnom dome v Sačurove.
Príjemné popoludnie Vám spríjemní Ľudová hudba Ďurkovci.
Tešíme sa na Vašu účasť.
***
P O Z V Á N K A
Výbor Lesného a pasienkového urbárskeho pozemkového spoločenstva v Sačurove Vás, ako podielnika na spoločnej nehnuteľnosti - urbárskych lesoch v k. ú. Banské, pozýva na zasadnutie zhromaždenia, ktoré sa uskutoční
dňa 27. marca 2020 /piatok/ o 15.00 hod.
v kultúrnom dome v Sačurove s týmto programom:
1. Prezentácia účastníkov zhromaždenia od 13.00, so zahájením zhromaždenia od 15.00 hod.
2. Otvorenie schôdze zhromaždenia spoločenstva
3. Schválenie programu schôdze zhromaždenia
4. Voľba členov návrhovej a mandátovej komisie
5. Správa o činnosti výboru a hospodárení spoločenstva za kalendárny rok 2019
6. Návrh a schválenie účtovnej závierky spoločenstva za rok 2019
7. Správa o činnosti dozornej rady spoločenstva za rok 2019
8. Návrh a schválenie vyplatenia podielov zo zisku z hospodárenia za rok 2019
9. Návrh a schválenie zapracovaných zmien 2. Dodatku k Stanovám spoločenstvá
10. Návrh a schválenie spôsobu zlúčenia podielov a nakladania s malými podielnikmi
11. Rôzne - diskusia
12. Správa mandátovej a návrhovej komisie, návrh na uznesenie a jeho schválenie
13. Záver.
„Po ukončení jednania schôdze zhromaždenia sa budú vyplácať podiely zo zisku a bude podávané malé občerstvenie. Dňa 28. marca sa bude pokračovať vo vyplácaní podielov v zasadačke starého obecného úradu od 9,00 – 12,00 hod.“
Vaša účasť je „bezpodmienečne nutná na schôdzi zasadnutia zhromaždenia“. V prípade, že sa zasadnutia nebudete môcť zúčastniť, prosím Vás o splnomocnenie svojho zástupcu, ktorý Vás bude zastupovať v zmysle § 30 až § 33b Občianskeho zákonníka / nový zákon nevyžaduje úradné osvedčenie podpisu splnomocniteľa na udelenie plnej moci – viď. splnomocnenie/. Ak nemáte zodpovednú osobu, podielnika z rodiny ktorého by ste splnomocnili zastupovaním, môžete poveriť jedného z členov výboru alebo dozornej rady, ktorý akt hlasovania vykoná za vás. Sú to páni Ing. Anton Lačný, p. Pavol Kačur, p. Ing. Mikuláš Truchan, p. Vladimír Ištok, p. Ján Belas, p. Jozef Kapitán, p. Ján Kačur a p. Vladimír Roman. Uvedené Vami podpísané splnomocnenie zašlite na hore uvedenú adresu spoločenstva najneskôr do termínu zasadania t.j. 27.3.2020. Výbor týmto opätovne žiada nových členov spoločenstva, aby doniesli so sebou doklad o nadobudnutí podielov spoločenstva.
V Sačurove dňa 14. 2. 2020 Ing. Anton LAČNÝ
Tel. 0905 895406, 0905 256011 Predseda LaPUPS Sačurov
Email : antonlacny158@gmail.com
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
8. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 20. februára 2020 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
. 6. Správa o hospodárení ŠK Sačurov za rok 2019. / kontrolórka obce /
7. Správa o kontrolnej činnosti za roku 2019. / kontrolórka obce /
8. Novelizácia VZN č. 1/2016 - určenie termínu zápisu žiakov do 1. ročníka
v šk. roku 2020/2021.
9. Prerokovanie platnosti VZN č. 2 / 2015 o určení výšky dotácie na prevádzku a mzdy
na žiaka základnej umeleckej školy, poslucháča jazykovej školy a dieťa MŠ
a školských zariadení so sídlom na území obce Sačurov.
10. Správa o výsledkoch hospodárenia ZŠ a MŠ za rok 2019.
11. Úprava rozpočtu ZŠ k 31.1.2020.
12. Organizačné zabezpečenie XXV. ročníka ,, Sačurovskej 15“ a XIV. ročníka
Memoriálu H. Slukovej. / starosta obce P. Barát /
13. Rôzne
14. Záver
Peter Barát
starosta obce
***
***
***
Milí spoluobčania!
Dovoľte mi prihovoriť sa k Vám v čase najkrajších sviatkov pokoja, lásky a porozumenia.
Vianočné sviatky sú obdobím na ktoré netrpezlivo čakáme, lebo ich čaro a výnimočnosť nás napĺňajú pocitmi šťastia, pohody a harmónie. Atmosféra týchto dní je plná spomienok i očakávaní, nič nie je bežné ani všedné , napriek tomu, že Vianoce sú každý rok, ich okúzľujúce čaro sa nedá ničím nahradiť ani napodobniť. Vianočné sviatky v každom z nás upevňujú základné ľudské hodnoty.
Tíško prichádza tento zvláštny čas keď sa stretávajú rodiny, príbuzní a známi, keď si sadáme k spoločnému stolu, aby sme sa tešili z jedinečnej sily, ktorej hovoríme rodinné puto.
V tento sviatočný čas chceme byť dobrí navzájom k sebe, chceme každému rozdávať len radosť. Vianoce sú obdobím, keď sa každý snaží byť s blízkymi, keď si uvedomujeme silu priateľstva, lásky , úcty a obetavosti. Pre každého z nás je dôležité, aby sa dni napĺňali spokojnosťou, ľudskou spolupatričnosťou, osobným uplatnením , ako i dosahovaním vytúžených cieľov. Vianočný čas má svoje neopísateľné čaro pre každého, kto sa nepozerá iba očami, ale i srdcom, a je príležitosťou zastaviť sa , a pozrieť sa do hĺbky svojej duše. Tam, kde sú skryté naše najtajnejšie túžby a želania.
V tento čas pokoja schádza sa rodina a na život za nami spolu sa spomína , pri slávnostne prestretom stole sú aj prázdne miesta a slzy vtekajú cez slová do hlasu .
Blikajúce sviečky – symbol Vianoc nech rozžiaria plápolavým plameňom naše srdcia, naše vnútro. Veď každý z nás s vďakou prijíma teplé ľudské slovo, pohladenie či len pohľad a svet sa zrazu stáva krajším. Človek sa musí vedieť tešiť i zo šťastia toho druhého, čas veselosti a radosti nastal svetu. Tíško znejú koledy , tichá noc – svätá noc rozciťuje naše srdcia .
V tento sviatočný čas si viac ako inokedy uvedomíme, že napriek dospelosti v každom z nás drieme kúsok malého dieťaťa, ktoré netrpezlivo čaká na nádherne pripravený štedrovečerný stôl, voňavú kapustnicu, žiarivý stromček a darčeky, ktoré nás pod ním čakajú.
Vianočné sviatky – čas radosti , vychutnajme si ich so všetkým čo k nim patrí. V dušiach nech sa nám rozhostí krásny pocit, na stole nech zavonia kapor, či iné dobroty , a Štedrý večer nech zanechá v našich srdciach stopu pohody a radosti.
Vo svojom mene ako i v mene obecného zastupiteľstva a pracovníkov obecného úradu, chcem pozdraviť spoluobčanov, rodákov, občanov, ktorí sa z rôznych dôvodov nemôžu zúčastniť doma vianočných sviatkov, návštevníkov obce, ktorí tu v našej obci prežívajú tieto sviatočné chvíle medzi svojimi najbližšími, chorých a osamelých občanov, ktorí sú teraz v nemocniciach alebo sami doma .
Milí spoluobčania, prajem Vám všetkým požehnané vianočné sviatky, nech ticho Vianoc nás všetkých naplní pravým pokojom, radosťou, láskou, zdravím a božím požehnaním po celý nový rok.
Peter Barát
starosta obce
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
7. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 19. decembra 2019 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie.
6. a) Plán práce obecného zastupiteľstva na I. polrok 2020.
b) Plány práce komisií obecného zastupiteľstva na I. polrok 2020.
7. Plán kontrolnej činnosti na I. polrok 2020.
8. Úprava rozpočtu.
9. a) Schválenie rozpočtu obce a programového rozpočtu obce na rok - 2020,2021,2022.
b) Stanovisko kontrolórky obce k rozpočtu na rok 2020.
10. Informácia starostu obce o dosiahnutých výsledkoch obce za rok 2019.
11. Rôzne.
12. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
6. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 28. novembra 2019 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Úprava rozpočtu ZŠ a obce k 30.11.2019.
7. a) Zhodnotenie stavu poplatkov za dane z pozemkov a stavieb v roku 2019,
úprava výšky poplatkov na rok 2020 / ekonómka obce /.
b) Zhodnotenie stavu poplatkov za stočné v roku 2019, úprava výšky poplatku na rok 2020 / ekonómka obce /.
c) Zhodnotenie stavu poplatkov za komunálny odpad v roku 2019, úprava výšky poplatku na rok 2020 / ekonómka obce /.
8. Novelizácia VZN č.4/2011.
9. Novelizácia VZN č.1/2018.
10. Návrh rozpočtu obce na rok 2020 a programového rozpočtu na roky 2020/2021/ 2022.
11. Rôzne.
12. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
***
POZVÁNKA
Pri príležitosti mesiaca Úcty k starším, Vás srdečne pozývame v nedeľu t.j. 20.10.2019 o 15.00 hodine do sály Kultúrneho domu na príjemné posedenie s programom, v ktorom vystúpia - naše deti z Materskej školy a spevácka skupina PAROBČACI.
***
***
Mesiac OKTÓBER – VYPNUTIE ELEKTRINY V CELEJ OBCI SAČUROV :
4.10, 7.10, 8.10, 9.10, 10.10, 14.10, 15.10. 2019
Celkovo 7 dní.
V čase 6.30 – 18.00hod.
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
5. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 27. septembra 2019 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. a) Správa o výchovno – vzdelávacej činností v školskom roku 2018/2019 ZŠ
v Sačurove.
b) Organizačné zabezpečenie výchovno- vzdelávacieho procesu v školskom roku
2019 /2020 na ZŠ v Sačurove / riaditeľka ZŠ /.
7. a) Správa o výchovno – vzdelávacej činností v školskom roku 2018/2019 MŠ Sačurov.
b) Organizačné zabezpečenie výchovno- vzdelávacieho procesu v školskom roku
2019 /2020 v MŠ v Sačurove / riaditeľka MŠ /.
8. Plnenie a úprava rozpočtu ZŠ a obce k 30.9. 2019.
9. Príprava inventarizácie obecného majetku k 30.11.2019 – určenie pracovných
komisií / p. Peter Barát - starosta obce /.
10. Prerokovanie dodatku č.1 k VZN 3/2015.
11. Rôzne
12. Záver
Peter Barát
starosta obce
***
***
***
***
***
***
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
4. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 27. júna 2019 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Návrh textov, ktoré budú zaznamenané v kronike obce za rok 2018 / p. K. Kulíková /.
7. Úprava rozpočtu ZŠ a Obce k 30.6.2019
8. a) Plán zasadnutí obecného zastupiteľstva na II. polrok 2019.
b) Plány zasadnutí komisií obecného zastupiteľstva na II. polrok 2019.
9. Plán kontrolnej činnosti na II. polrok 2019 .
10. a) Návrh záverečného účtu obce za rok 2018 a správa audítora.
b) Stanovisko hlavného kontrolóra k návrhu záverečného účtu za rok 2018.
11. Schválenie VZN č.1/2019 o umiestňovaní volebných plagátov.
12. Rôzne.
13. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
Bezplatná mediačná poradňa.
Obec Sačurov v spolupráci s mediátorkou Mgr. Veronikou Moskaľovou zriadili bezplatnú mediačnú poradňu, ktorá bude prebiehať najbližší polrok každý tretí piatok v mesiaci od 13.00 hod. do 15.00 hod. v priestoroch SKC Sačurov, na prízemí v zasadačke.
V mediačnej poradni mediátorka ochotne poradí ako možno postupovať pri riešení PRÁVNEHO SPORU (susedské vzťahy, rodinnoprávne vzťahy, občianskoprávne vzťahy, obchodnozáväzkové a pracovnoprávne vzťahy) alebo iného osobného KONFLIKTU. Mediačná poradňa začne svoju činnosť dňa 21. júna 2019.
Viac informácií (termíny ďalších poradní) nájdete TU
***
SAČUROVSKÝ TRAKTOR
***
OBCHODNÁ VEREJNÁ SÚŤAŽ
HNUTEĽNÝ MAJETOK - MOTOROVÉ VOZIDLO
***
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
3. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 16. mája 2019 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Plnenie rozpočtu a úprava rozpočtu ZŠ k 30.4.2019
7. Plnenie rozpočtu a úprava rozpočtu obce k 30.4.2019 / predseda FK a SOM ,
p. Chomjaková /
8. Vyhodnotenie XXIV. ročníka ,, Sačurovskej 15“ a XIII. ročníka Memoriál
H. Slukovej( starosta obce).
9. Správa o hospodárení ŠK Sačurov za rok 2018.
10. Rôzne
11. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
Vážení spoluobčania,
je tu čas veľkonočných sviatkov. Toto slávnostné obdobie sa aj v našej obci spája so zvykmi Veľkej noci. Staré dobré zvyky sa pomaly vytrácajú, ale v našich srdciach ostáva kresťanský odkaz Veľkej noci. Ten pravý odkaz týchto sviatkov by mal zostávať v našich srdciach nielen počas veľkonočného obdobia, ale počas celého roka. Veľkonočné sviatky to je - optimizmus, radosť, ohňostroj farieb a čarokrásna príroda. Rodinné stretnutia okolo sviatočného stola, kde má svoje miesto pohoda, veselosť a vedomie, že kedykoľvek pri tomto stole nájdeme svoje miesto. To všetko umocňujú staré ľudové tradície. Je dobre, že im všetci dobrovoľne podliehame. V hektickej dobe, ktorú prežívame, tieto zastavenia predstavujú nádej ako svetlý bod v našom živote. Je dobre, že duch tradícií a bohaté zvykoslovie jarných sviatkov sprostredkúvame našim najmenším ako odkaz. Pozdravme teda jar a život.
Dovoľte mi, aby som vám na záver ešte raz poprial požehnané, krásne, pokojné ale aj čo najpríjemnejšie Veľkonočné sviatky v kruhu Vaších rodín a priateľov.
Peter Barát, starosta obce
***
***
Zápis detí do MŠ od 10.4.2019 do 10.5.2019
***
***
***
Lesné a pasienkové urbárske pozem.spol.,09413 SAČUROV
Tel. 0905 895406, 0905 256011
P O Z V Á N K A
Výbor Lesného a pasienkového urbárskeho pozemkového spoločenstva v Sačurove Vás, ako podielnika v urbárskych lesoch v k.ú. Banské, pozýva na zasadnutie zhromaždenia, ktoré sa uskutoční :
8. 3.2019 /piatok/ o 15.00 hod.
V prípade, že sa na tomto zhromaždení nedosiahne uznášaniaschopnosť,bude sa zhromaždenie podľa par.14, ods.3 považovať za prvé čiastkové a nasledovať bude ďalšie čiastkové zhromaždenie v nasledovnom termíne:
- 29. 3.2019 /piatok/ o 15.00 hod. v kultúrnom dome v Sačurove s týmto programom:
1. Prezentácia účastníkov zhromaždenia od 13.00 do 15.00 hod.
2. Otvorenie
3. Schválenie programu
4. Voľba členov návrhovej a mandátovej komisie
5. Návrh a schválenie zapracovaných zmien v Zmluve spoloč. v zmysle noveliz. zákona 97/2013 Z. z.
6. Návrh a schválenie zapracovaných zmien v Stanovách spoloč. zmysle noveliz. zákona 97/2013 Z. z. vrátane 1. Dodatku k stanovám spoločenstva
7. Návrh a schválenie účtovnej závierky spoločenstva za rok 2018
8. Rôzne-diskusia
9. Návrh na uznesenie a schválenie
10. Záver.
Vaša účasť je „bezpodmienečne nutná na jednom“ z uvedených termínov zasadnutia zhromaždenia. V prípade, že sa zasadnutia nebudete môcť zúčastniť, prosíme Vás o splnomocnenie zástupcu, ktorý Vás bude zastupovať v zmysle §30 až §33b Občianskeho zákonníka / nový zákon nevyžaduje úradné osvedčenie podpisu splnomocniteľa na udelenie plnej moci – viď.splnomocnenie/. V prípade že sa nebudete môcť zúčastniť ani v jednom z navrhnutých termínov a nemáte zodpovednú osobu, podielnika z rodiny ktorého by ste splnomocnili zastupovaním, môžete poveriť jedného z členov výboru alebo dozornej rady, ktorý akt hlasovania vykoná za vás. Sú to p. Ing. Anton Lačný, p. Pavol Kačur, p. Ing. Mikuláš Truchan, p. Vladimír Ištok, p. Ján Belas, p. Jozef Kapitán, p. Ján Kačur a p. Vladimír Roman.Uvedené Vami podpísané splnomocnenie zašlite na adresu spoločenstva najneskôr do termínu prvého zasadania t.j. 8.3.2019.
Výbor Vás týmto žiada aby ste doniesli so sebou alebo zaslali overené kópie dokladov ktorými ste sa stali podielnikmi v spoločenstve a napísali meno a priezvisko osoby po ktorej ste podiely nadobudli / zdedili /aj s dátumom nadobudnutia.
V Sačurove dňa 1. 2.2019 Ing. Anton LAČNÝ
Predseda LaPUPS Sačurov
Poznámka – vysvetlenie:
Uvedené zasadnutie zhromaždenia musí spoločenstvo vlastníkov vykonať z dôvodu prijatia zmien ktoré priniesla novela č. 110/2018 Z. z. k zákonu č. 97/2013 Z. z. o pozemkových spoločenstvách. Zaregistrovanie uvedených zmien v zmysle § 32a ods. 2 Okresným úradom musí byť do 30. júna 2019.
Vaša účasť je dôležitá z dôvodu schválenia zapracovaných zmien v zmluve spoločenstva a v stanovách spoločenstva. Navrhované termíny sú preto v tejto dobe, pretože kultúrny dom v Sačurove je po Veľkonočných sviatkoch obsadený každý víkend pre organizovanie rôznych súkromných alebo spoločenských akcií.
V prípade neschválenia týchto zmien zhromaždením vlastníkov uvedených dokumentoch spoločenstva môže Okresný úrad v zmysle § 28ods. 1 uložiť pokutu spoločenstvu vo výške od 100 do 3000 eur.
Prípadné splnomocnenie zaslať na uvedenú adresu, alebo doručiť na adresu p. KAČUR Pavol, Dlhá 7, Sačurov.
Nová adresa spoločenstva :
Lesné a pasienkové urbárske pozem. spol. SAČUROV
Štúrova 2109/5
075 01 TREBIŠOV
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
2. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 21. februára 2019 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
. 6. Plány práce komisií obecného zastupiteľstva na I. polrok 2019.
7. Výsledky inventarizácie k 31.10.2018.
8. Správa o kontrolnej činnosti za roku 2018. / kontrolórka obce /
9. Novelizácia VZN č. 1/2016 - určenie termínu zápisu žiakov do 1. ročníka
v šk. roku 2019/2020.
10. Prerokovanie platnosti VZN č. 2 / 2015 o určení výšky dotácie na prevádzku a mzdy
na žiaka základnej umeleckej školy, poslucháča jazykovej školy a dieťa MŠ
a školských zariadení so sídlom na území obce Sačurov.
11. Správa o výsledkoch hospodárenia ZŠ a MŠ za rok 2018.
12. Úprava rozpočtu ZŠ a úprava rozpočtu obce k 31.1.2019.
13. Organizačné zabezpečenie XXIV. ročníka ,, Sačurovskej 15“ a XIII. ročníka
Memoriálu H. Slukovej. / starosta obce P. Barát /
14. Rôzne
15. Záver
Peter Barát
starosta obce
***
***
***
***
Vážený spoluobčania,
každá sviečka, ktorá rozžiari náš adventný veniec, nám ukazuje, ako sa blížime k najkrajším sviatkom v roku.
Žijeme v uponáhľanej dobe, keď nám povinnosti a úlohy stále viac odkrajujú z času, ktorý by sme chceli stráviť s priateľmi a blízkymi. Voľné chvíle v rodinnom kruhu sú preto pre každého z nás tým najcennejším darom.
Dovoľte mi, aby som Vám zaželal príjemné prežitie vianočných sviatkov naplnených láskou, radosťou a pokojom.
Veľmi dobre vieme, že Vianoce sa nehodnotia počtom darčekov, ale tým, ako sa dokážeme podeliť o rodinnú pohodu, harmóniu a čas, ktorý prežijeme v čarovnej atmosfére sviatkov s najbližšími.
Štedrosť je aj o odpustení, úprimnom poďakovaní a pokore. O tom, aby sme sa pristavili pri hodnotách, tradíciách a spomienke na tých, ktorí s nami nemôžu zasadnúť k štedrovečernému stolu, a o tom, aby sme získali silu rozpoznávať, čo je skutočne dôležité od toho, čo je nevyhnutné, alebo aj nepodstatné. Aby sme cez Vianoce, ale aj po nich mali srdcia otvorené porozumeniu, odpúšťaniu, pomoci aj pochvale.
K vianočným sviatkom Vám prajem, aby ste ich pre svojich najbližších pripravili presne také výnimočné a čarovné, ako si ich uchovávate v spomienkach zo svojho detstva.
Z obdobia, keď nám rodičia a starí rodičia dopriali výnimočnosť a jedinečnosť každého momentu, každej chvíle od začiatku adventu, spoločnú štedrú večeru, trblietajúci sa vianočný stromček, rozvoniavajúcu kapustnicu, až po dychtivé čakanie na polnočnú omšu či večernú prechádzku po zasnežených uliciach zahalených v sviatočnom tichu.
Rok, ktorý sa o pár dní skončí nebol jednoduchý, ale náročný. Zvládli sme ho a čaká nás ďalšie obdobie, ktoré verím, že bude etapou nových úspechov opretých o pevné zdravie, pozitívnu energiu a úprimnú snahu naďalej meniť veci v našej obci k lepšiemu.
S úctou Peter Barát, starosta obce.
***
P O Z V Á N K A
V súlade s par.13, odst.4, písm. a), zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
1. zasadnutie obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 20.12.2018 o 17.00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie
3. Informácia o plnení uznesení OZ
a) doplnenie komisií o ďalších členov z radov občanov obce a odborníkov
b) voľba členov komisie pre vybavovanie sťažností
c) delegovanie poslancov do rady školy pri ZŠ a MŠ
4. Interpelácie poslancov OZ
5. b) VZN č. 2 / 2015 o určení výšky dotácie na prevádzku a mzdy na žiaka
základnej umeleckej školy, poslucháča jazykovej školy a dieťa materskej
školy a školských zariadení so sídlom na území obce Sačurove
c) VZN č. 3 /2015 o výške príspevkov zákonného zástupcu žiaka ZŠ , dieťaťa
MŠ na čiastočnú úhradu nákladov v škole, spojených so stravovaním v ŠJ,
pobytom v MŠ a pobytom v ŠKD.
6. Schválenie návrhu rozpočtu obce na rok 2019 a programového rozpočtu na roky
2020 - 2021
7. Plán práce obecného zastupiteľstva na I. polrok 2019
8. Rôzne
9. Záver
Peter Barát
starosta obce
***
P O Z V Á N K A
V súlade s § 13 ods. 4. písm. a) Zákona SNR č. 369/90 Zb. o obecnom
zriadení, v znení neskorších predpisov,
zvolávam
1. ustanovujúce zasadnutie obecného zastupiteľstva, ktoré sa uskutoční
dňa 10. 12. 2018 o 15.00 h. v Kultúrnom dome
PROGRAM USTANOVUJÚCEHO ZASADNUTIA ZASTUPITEĽSTVA:
1) Úvod
a) otvorenie zasadnutia,
b) určenie zapisovateľa a overovateľov zápisnice,
c) oznámenie výsledkov voľby starostu a poslancov obecného zastupiteľstva
a odovzdanie osvedčení o zvolení novozvolenému starostovi a poslancom novozvoleného zastupiteľstva,
d) zloženie sľubu novozvoleného starostu, prevzatie insígnií a prevzatie vedenia ustanovujúceho zasadnutia novozvoleným starostom,
e) zloženie sľubu poslancov novozvoleného zastupiteľstva,
f) vystúpenie starostu.
2) Schválenie programu ustanovujúceho zasadnutia zastupiteľstva.
3) Zriadenie obecnej rady, určenie náplne jej práce a voľba jej členov.
4) Zriadenie komisií, určenie náplne ich práce, voľba ich predsedov a členov.
5) Zriadenie komisie podľa čl. 7 ods. 5 zákona č. 357/2004 Z. z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov v znení neskorších predpisov a voľba jej členov.
6) Schválenie poslanca zastupiteľstva, ktorý bude poverený zvolávať a viesť zasadnutia zastupiteľstva v súlade so znením § 12 zákona o obecnom zriadení.
7) Určenie platu starostu.
8) Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
30. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 28. novembra 2018 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Návrh rozpočtu obce na rok 2019 a programového rozpočtu na roky 2020 - 2021.
7. Rôzne.
8. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
29. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 29. októbra 2018 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. Úprava rozpočtu obce a rozpočtu ZŠ za III.Q 2018.
7. Rôzne.
8. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
POZVÁNKA
Pri príležitosti mesiaca Úcty k starším, Vás srdečne pozývame v Nedeľu t.j. 21.10.2018 o 15.00 hodine do sály Kultúrneho domu na príjemné posedenie s programom, v ktorom vystúpia – speváčka ľudových piesni Marianna Železná (Zem spieva) a naše deti z Materskej školy.
***
***
***
***
P O Z V Á N K A
V súlade s §13 odst.4 písm. a) Zákona SNR č.369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, § 4 a § 5 Rokovacieho poriadku Obecného zastupiteľstva v Sačurove
zvolávam
28. zasadnutie Obecného zastupiteľstva obce Sačurov,
ktoré sa uskutoční dňa 27. septembra 2018 o 17:00 hodine s týmto programom:
1. Otvorenie, schválenie programu zasadnutia OZ.
2. Určenie zapisovateľa, overovateľov zápisnice, voľba návrhovej komisie.
3. Informácia o plnení uznesení OZ.
4. Interpelácie poslancov OZ.
5. Informácia o činností komisií OZ za uplynulé obdobie / predsedovia komisií OZ/.
6. a) Správa o výchovno – vzdelávacej činností v školskom roku 2017/2018 ZŠ
v Sačurove.
b) Organizačné zabezpečenie výchovno- vzdelávacieho procesu v školskom roku
2018/2019 na ZŠ v Sačurove / riaditeľka ZŠ /.
7. a) Správa o výchovno – vzdelávacej činností v školskom roku 2017/2018 MŠ Sačurov.
b) Organizačné zabezpečenie výchovno- vzdelávacieho procesu v školskom roku
2018 /2019 v MŠ v Sačurove / riaditeľka MŠ /.
8. Plnenie a úprava rozpočtu ZŠ a obce k 30.9. 2018.
9. Príprava inventarizácie obecného majetku k 30.11.2018 – určenie pracovných
komisií / p. Peter Barát - starosta obce /.
10. Schválenie Komunitného plánu sociálnych služieb obce Sačurov na roky 2018-2022.
11. Rôzne.
12. Záver.
Peter Barát
starosta obce
***
***